sobota, 14 września 2013

http://harrystyles-au.blogspot.com/

2 komentarze:

  1. Nie ukrywam, że czekam aż pojawi się tutaj kolejny rozdział.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, na jednym z blogów poleciłaś opowiadanie ,,Pamiętnik Cassie"
    Zwracam się do Ciebie z pytaniem, czy nie masz namiarów na autorkę tej historii? Czytałam to bardzo dawno temu, nawet nie miałam konta na bloggerze i w pewnym momencie przestałam :( a blog jest teraz tylko dla zaproszonych czytelników. Chciałabym kontynuować czytanie, próbuję jakoś odnaleźć tą dziewczynę od kilku miesięcy, niestety bez skutku.
    Nie wiem, czy jeszcze zaglądasz na swoje blogi, mam nadzieję, że to teraz czytasz :) Jeśli możesz i masz jakiś kontakt z autorką ,,Pamiętnika Cassie" mogłabyś mi odpisać?
    Pod tym komentarzem, na tt: @justynast456 gg:49967820 lub na maila: justaas59@gmail.com
    Z góry dziękuję ;)

    P.S. Mam nadzieję, że kontynuujesz jeszcze choć jeden z blogów :D

    OdpowiedzUsuń